آموزش رمز ارز

ارز دیجیتال گالا چیست

اگر شما هم در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، به احتمال زیاد با ارز دیجیتال گالا GALA آشنایی دارید. این رمزارز روی شبکه بلاکچین اتریوم قرار گرفته است و بلاکچین اختصاصی ندارد. به همین جهت  گالا به عنوان توکن شناخته می‌شود. این توکن با استاندارد ERC-20 کاملا منطبق است. این ارز دارای یک پروژه بازی بسیار قوی است که با نام گالا گیمز ساخته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال گال چیست، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

پروژه ارز دیجیتال گالا (GALA) را بهتر بشناسیم

برای اینکه شما بتوانید ارز دیجیتال گالا را بشناسید، حتما باید نگاه ویژه‌ای به پروژه آن داشته باشید. پروژه گالا گیمز به دنبال آن است که انواع بازی‌‌های بلاکچینی را بسازد. نکته جالب این است که بازی گالا تا به به این لحظه بالای یک میلیون کاربر را به خود جذب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های پروژه گالا این است که گیمرها می‌‌توانند توکن‌های غیرمثلی ایجاد کرده و سپس آن‌ها را به فروش برسانند. ارز دیجیتال گالا به عنوان توکن بومی در این بازی قرار می‌گیرد و می‌‌توان با کمک آن آیتم‌های مختلف را خریداری کرد.

ارز دیجیتال گالا چیست

در صورتی که شما بخواهید توکن‌های NFT را در این بازی خریداری کنید، این کار با استفاده از ارز دیجیتال گالا امکان پذیر خواهد بود. هر چقدر که بازی‌‌های بلاک چینی بیشتر رشد کنند، همزمان با آن قیمت گالا نیز افزایش پیدا می‌کند. به صورت کلی قیمت ارز دیجیتال گالا وابستگی زیادی به شرایط پروژه گالا گیمز خواهد داشت. برای اینکه شما بتوانید در طول بازی رقیبان خود را شکست دهید،‌ بهتر است که با استفاده از توکن گالا آیتم‌های مختلف را خریداری کنید و حریفان را از پیش روی خود بردارید.

معرفی بنیانگذاران ارز دیجیتال گالا

ارز گالا یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است که در زمینه بازی‌های بلاچینی فعال است. پروژه گالا  در سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرد تا یک تحول بزرگ در صنعت گیمینگ و بلاکچین به وجود بیاورد. هدف اصلی گالا ایجاد یک پلتفرم قدرتمند برای بازی‌های غیرمتمرکز است. یکی از بنیانگذاران گالا آقای اریک اسکیرمر است که در زمینه‌ بازی یک اسطوره واقعی به حساب می‌ آید.

از آنجایی که بخش بزرگی از پروژه ارز دیجیتال گالا به بازی مربوط می شود، حضور ایشان باعث شده است که اتفاقات بی‌نظیری در این پروژه رخ دهد. همچنین این فرد بنیانگذار Zynga است که نشان‌دهنده سابقه بسیار زیاد ایشان است.

یکی دیگر از بنیانگذاران ارز دیجیتال گالا آقای رایت تورستون است. این فرد یکی از اولین افرادی بود که استخراج  ارزهای دیجیتال را در سطح وسیع انجام داد. نکته جالب این است که ایشان دارای چند اختراع بی‌نظیر درباره تکنولوژی بلاک چین است که این مورد اثبات‌کننده سابقه درخشان این فرد است. آقای مایکل مک کارتی نیز یکی دیگر از توسعه دهندگان این ارز است.

برای اینکه بدانید ارز دیجیتال گالا چیست، حتما باید نگاهی به سوابق بنیانگذاران آن داشته باشید. این مورد اثبات‌کننده آن است که ارز گالا دارای چشم‌انداز روشنی است.

ارز دیجیتال گالا را از کدام صرافی بخریم؟

اگر قصد خرید ارز دیجیتال گالا را دارید،‌ حتما باید صرافی را بیابید که از آن پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر صرافی‌های متعددی در حال خرید و فروش این ارز هستند که شما هم می‌توانید خرید خود را انجام دهید. امروزه معروف‌ترین صرافی که ارز دیجیتال گالا را ارائه می‌دهد، بایننس است. با توجه به اینکه احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شده است، بسیاری از کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. البته در این مورد جای نگرانی نیست؛ زیرا صرافی‌های دیگری نیز از این ارز پشتیبانی می‌کنند.

صرافی کوکوین یکی دیگر از صرافی‌هایی است که می‌توانید ارز گالا را در آن بخرید. در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران ایرانی در صرافی کوکوین حضور دارند. به غیر از موارد گفته‌شده، شما می‌توانید این ارز را در صرافی‌های دیگری همچون کوین بیس تهیه کنید. هر کس باید با توجه به شرایط شخصی خود،‌ بهترین صرافی را انتخاب کند. شما این امکان را خواهید داشت که قیمت ارز دیجیتال گالا را در این صرافی‌ها ببینید و بعد از آن برای خرید خود تصمیم‌گیری لازم را انجام دهید.

بهترین کیف پول ها برای  ارز GALA

‌برای اینکه قادر به نگهداری ارز گالا باشید، باید حتما یک کیف پول مناسب برای آن پیدا کنید. در واقع کیف پول مدنظر شما باید به گونه‌ای باشد که از این ارز پشتیبانی کند. در حال حاضر بهترین کیف پولی که برای این ارز پیشنهاد می‌شود تراست ولت است. این کیف پول محبوبیت بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد و از لحاظ امنیت کاملا تضمین شده است. در صورتی که شما این کیف پول نرم افزاری را نصب کنید،‌ می‌‌توانید به راحتی ارز گالا را در آن نگهداری کنید. یکی دیگر از کیف پول‌هایی که برای نگهداری این ارز پیشنهاد می‌شود، سیف پل SafePal‌ است.

گالا

از آنجایی که این کیف پول حالت نرم افزاری دارد، می‌توانید آن را به راحتی روی گوشی موبایل خود نصب کنید. این کیف پول قابلیت ذخیره سازی سایر ارزهای دیجیتال معروف را هم دارد که می‌توانید از آن بهره ببرید. در صورتی که کار کردن با کیف پول سخت افزاری برای شما آسان‌تر است، پیشنهاد می‌شود از کیف پول سخت افزاری لجر برای این کار استفاده کنید. حال که متوجه شدید بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال گالا چیست، بهتر است که برای خرید و نگهداری آن اقدام کنید.

بررسی قیمت ارز دیجیتال گالا

برای شناخت بهتر رمز ارز گالا، باید نگاه ویژه‌ای به شرایط این ارز در بازار ارز دیجیتال داشته باشیم. تمامی آمارهایی که در ادامه گفته می‌‌شود مربوط به زمان نگارش مقاله یعنی ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۱ است. در حال حاضر ارز گالا در رتبه ۷۰ کوین مارکت کپ قرار گرفته است. حجم معاملات روزانه در این ارز حدود ۱۹۰ میلیون دلار است که عدد خوبی را نشان می دهد.

همچنین حجم کل بازار این ارز حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود ۷ میلیارد واحد گالا در حال  گردش است. قیمت گالا در لحظه نگارش مقاله برابر با ۲.۰ دلار است که البته در یک ماه اخیر بیش از ۱۲ درصد کاهش  قیمت را تجربه کرده است. قیمت ارز دیجیتال گالا با توجه به شرایط بازار به صورت مرتب نوسان دارد.

ارتباط بین متاورس و ارز دیجیتال گالا

درست از زمانی که مارک زاکربرگ نام شرکت فیسبوک را به متا تغییر داد،‌ دنیای متاورس بر سر زبان‌ها افتاد. دنیای متاورس ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که کاربران در آن همچون دنیای واقعی به تبادلات مختلف می‌پردازند؛ با این حال برخی از پروژه‌های بلاکچینی همچون گالا نیز به عنوان پیشگامان متاورس شناخته شدند.

همین مورد سبب شد تا قیمت گالا با یک رشد شارپ مواجه شود. با توجه به اینکه آینده روشنی در انتظار پروژه‌های متاورسی است،‌ مسلما ارز دیجیتال گالا نیز می‌تواند همراه با این فرصت به وجود آمده رشد کند.

اگر شما وارد فضای متاورسی گالا گیمز شوید، این امکان را خواهید داشت که با انجام بازی‌های مختلف،‌ توکن‌های گالا را برای خود جمع آوری کنید. این توکن‌ها کاملا معتبر هستند و امکان نقد کردن آن‌ها در صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال وجود دارد.

پروژه‌هایی دیگری همچو سند و مانا با ارز دیجیتال گالا رقابت دارند که هر کدام از آن‌ها شرایط خاصی را در بازار تجربه می‌کنند. اکنون که می‌دانید ارتباط ارز دیجیتال گالا و متاورس چیست،‌ بهتر است که برای ورود به این بخش برنامه‌‌ریزی لازم را انجام دهید.

بررسی آینده ارز دیجیتال گالا

صحبت کردن درباره آینده یک ارز دیجیتال کار آسانی نیست؛ زیرا اصل عدم قطعیت در این بازار حاکمیت دارد؛ با این حال با توجه به کاربران میلیونی که در بازی‌های گالا گیمز حضور دارند،‌ می‌توان آینده خوبی را برای ارز دیجیتال گالا متصور شد. همانطور که بیان کردیم، دنیا به سمت استفاده از فناوری متاورس حرکت می‌کند. به همین علت پروژه‌های متاورسی همچون گالا می‌توانند رشد خوبی را تجربه کنند.

البته همه موارد گفته شده بر پایه حدسیات و گمان‌هاست و نمی‌توان به صورت دقیق پیش‌بینی انجام داد. اگر شما به فکر سرمایه گذاری در این ارز هستید، بهتر است که در ابتدا شرایط این ارز را از نظر بنیادی و تکنیکالی بررسی کنید و بعد از آن برای سرمایه گذاری دست به کار شوید.

سخن پایانی

بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند که ارز دیجیتال گالا چیست و چه فرصت‌هایی در آن نهفته است. این ارز دارای یک پروژه بسیار قوی یوده که فناوری‌های بلاک چین و متاورس را در کنار هم قرار داده است. با توجه به اینکه ارز گالا روی شبکه اتریوم قرار دارد، یک توکن به حساب می‌آید. در این مطلب از بیتمینو به صورت کامل به معرفی این ارز پرداختیم. در صورتی که قصد خرید و فروش این ارز را دارید، حتما از راهنمایی‌های گفته شده برای خود استفاده کنید.

سوالات متداول:

1) پیش بینی قیمت گالا در سال 2025 چقدر خواهد بود؟

پیش بینی قیمت سکه گالا در سال 2025 تا سال 2025، بسته به روند بازار  دارد و ممکن است انتظار قیمت متوسط ​​5.85 دلار را داشته باشیم. این مقدار حداکثر پیش بینی قیمت ما برای Gala Coin 6.13 دلار در سال 2025 است. در حالی که حداقل سطح قیمت می‌تواند حدود 4.71 دلار باشد.

2) آیا گالا یک توکن اتریوم است؟

بله GALA یک توکن اتریوم است که به Gala Games، پلتفرمی برای بازی‌های بلاک چین قدرت می‌دهد. گالا به عنوان وسیله‌ای برای تبادل بین شرکت کنندگان در بازی‌های گالا استفاده می‌شود. به عنوان مثال، می‌توان از آن برای پرداخت هزینه‌های درون بازی استفاده کرد.

3) آیا عرضه سکه گالا محدود است؟

GALA -0.35٪ در 24 ساعت گذشته (زمان نگارش مقاله) است. در حال حاضر از 0.0319 دلار بالاترین رکورد هفت روزه خود در 7 روز گذشته -5.78٪ و از پایین ترین قیمت 0.02863 دلاری خود در 7 روز گذشته 4.98٪ است. گالا دارای منبع در گردش 6.98 B GALA و حداکثر عرضه 50 B GALA است.

در بیتمینو بخوانید:

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه