آموزش رمز ارز

ارز کت کوین (catecoin) چیست؟

میم کوین‌‌ها یک واقعیت غیرقابل انکار در بازار ارزهای دیجیتال‌اند. اگرچه بسیاری از معامله‌گران فعال در بازار مشکلات عمده‌ای با این نوع از ارزهای دیجیتال دارند، اما در عمل هر اتفاقی بیفتد، برای سازندگان میم کوین‌ها مهم نیست و تعداد این ارزها در حال افزایش است که در کمال تعجب در بازار بسیار محبوب‌اند.

مشاهده قیمت catecoin

دوج کوین و شیبا اینو به عنوان محبوب‌ترین میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. ارز catecoin هم، اکنون وارد بازار شده است. این ارز نیز خود را رقیب دوج کوین و شیبا اینو می‌داند.


برای مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین و قیمت شیبا اینو نیز میتوانید از سایت بیتمینو اقدام کنید.


محبوب شدن ارز کت کوین باعث شده است تا سرمایه گذاران زیادی به فکر خرید این ارز بیفتند. در همین راستا ما در آکادمی بیتمینو تصمیم گرفتیم مقاله‌ای بنویسیم و این ارز را به طور کامل به شما معرفی کنیم تا تصمیم بهتری برای سرمایه گذاری خود بگیرید.

ارز کت کوین
ارز کت کوین

میم کوین چیست ؟

بهتر است قبل از اینکه درباره اینکه کت کوین چیست و چه آینده‌ای خواهد داشت، صحبت کنیم، توضیح دهیم که میم کوین چیست.

میم کوین به ارزهای دیجیتالی گفته می‌شود که بر اساس یک شوخی ایجاد شده‌اند. این ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه‌ای ندارند و قیمت آنها، فقط و فقط با احساسات مردم درباره یک ارز تغییر می‌کند. میم کوین‌‌ها قیمت بسیار پایینتری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارند.

این ارزهای دیجیتال صرفا به پشتوانه اینفلوئنسرهایی مثل ایلان ماسک معروف می‌شوند. ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان و تاثیرگذارترین فرد جهان به انتخاب مجله تایمز است. او حامی اصلی میم کوین دوج کوین است و با حمایت‌های خود باعث شده است تا این ارز دیجیتال پیشرفت بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

همچنین ایلان ماسک از مخالفان رقیب دوج کوین یعنی شیبا اینو است و یکبار فقط با یک توییت در توییتر باعث شده بود تا قیمت شیبا اینو به طرز شدیدی افت پیدا کند.

ارز کت کوین چیست؟

دوج کوین و شیبا اینو یک نژاد سگ را به عنوان نماد انتخاب کردند. از طرفی  ارز کات کوین هم یک میم کوین است و نژاد خاصی از گربه‌ها را به عنوان نماد برای ارز دیجیتال خود انتخاب کرده است. این ارز دیجیتال در شبکه هوشمند بایننس چین راه اندازی شده است؛ این مشکل منجر به افزایش سرعت انجام عملیات در استفاده از این توکن شده است.


بیشتر بخوانید :


پلتفرم این میم کوین کاملا متمرکز است. در مدت کوتاهی نیز توانسته است توجه مالکان را جذب کند و نقدینگی قابل توجهی را تامین کند. سازندگان این برند بر این باورند که ارز کت کوین می‌تواند ارزش واقعی را برای دنیای میم‌ها به ارمغان بیاورد.

کاربران CateCoin می‌توانند با ذخیره سکه‌هایی که دریافت می‌کنند، درآمد کسب کنند. همچنین یک درصد تخفیف برای هر تراکنش انجام شده در CateCoin وجود دارد.

ارز catecoin
ارز catecoin

مهمترین ویژگی‌های ارز کت کوین

این ارز دیجیتال دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که امکان رقابت با دوج کوین و شیبا اینو را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند. دو ویژگی اصلی برای کاربران پلتفرم ارز کت کوین وجود دارد:

1. امکان ایجاد میم‌های سفارشی

در پلتفرم کت کوین، کاربران می‌توانند خاطرات خود را طراحی و ارائه کنند. این نکته به کاربران این ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا طرح‌های خود را به اشتراک بگذارید و از طرح‌های دیگر کاربران لذت ببرید.

۲. پشتیبانی از استاندارد bep-20

میم کوین کت کوین از استاندارد bep-20 ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. ارز کت کوین را می‌توان به خاطر پشتیبانی از استانداردهای BEP-20 در کیف پول متامسک استفاده کرد؛ چون تمام ارزهایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند در کیف پول متامسک قابل استفاده هستند.

تاریخچه قیمت ارز کت کوین چیست؟

این ارز دیجیتال در نیمه اول سال ۲۰۲۱ با هزینه حدود ۰.۰۰۰۰۰۱۱ دلار منتشر شد. پس از ثبات قیمت، در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و در نهایت در اواسط نوامبر به ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار رسید. در حال حاضر، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱، این ارز دیجیتال با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۲۱ دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر، این میم کوین دارای ارزش بازاری حدود ۷۵ میلیون دلار است و در وب سایت‌های رسمی در رتبه ۳۴۷۹ قرار دارد.

آینده ارز کت کوین

اگر بخواهیم درباره آینده ارز کت کوین صحبت کنیم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ارز کت کوین یک میم کوین است؛ یعنی این ارز دیجیتال پشتوانه مناسبی ندارد و صرفا بر اساس یک شوخی به وجود آمده است.

همچنین کاربرد زیادی ندارد و این موضوع باعث می‌شود تا ارزش زیادی را ایجاد نکند. به همین دلیل ممکن است که سرمایه گذاری شما بسیار پر ریسک باشد.

اما از آنجایی که میم کوین‌ها در هنگام سود دادن، سود بسیار زیادی برای سرمایه گذاران دارند، می‌توان امیدوار بود که سرمایه گذاری در این ارز سود زیادی داشته باشد.

البته ناگفته نماند که توسعه دهندگان این ارز دیجیتال برنامه‌های مناسبی برای توسعه کت کوین دارند. همچنین با جذب سرمایه‌ای که این ارز دیجیتال داشته است می‌توان امیدوار بود که کت کوین سوددهی مناسبی در کوتاه مدت داشته باشد.

البته این نکته را فراموش نکنید که قیمت میم کوین‌هایی مثل کت کوین به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، جو بازار است؛ یعنی اگر بیت کوین منفی باشد، قطع به یقین کت کوین نیز کاهش قیمت پیدا خواهد کرد.

در خرید کت کوین شما باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته این است که بازار را بررسی کنید و با توجه به قیمت ارزهای دیگر مثل دوج کوین و شیبا تصمیم بگیرید که می‌توانید کت کوین بخرید یا نه. در ضمن باید بررسی کنید که نمودار قیمتی ارز دیجیتال شما به چه صورت است. نکته دوم هم این است که در هنگام خرید کت کوین به هیچ وجه احساسی عمل نکنید، چون ممکن است که سود زیادی را از دست بدهید.

چگونه کت کوین بخریم؟

کت کوین به تازگی راه اندازی شده است؛ بنابراین طبیعی است که اطلاعات بسیار کم و سؤالات زیادی در مورد آن وجود داشته باشد. با این حال، تنها آدرس برای کسانی که به دنبال خرید کات کوین هستند، صرافی پنکیک سواپ خواهد بود.

همچنین می‌توانید از طریق وبسایت‌های ایرانی که خرید و فروش کت کوین را ممکن کرده‌اند، اقدام کنید. یکی از این سایت‌ها، سایت کیف پول است. برای خرید کت کوین می‌توانید به لینک زیر بروید:

سخن آخر

احتمالاً در آینده خبرهای خوبی درباره ارز کت کوین خواهیم شنید. چون افرادی که توسعه این ارز را بر عهده دارند از توسعه دهندگان معروف بلاکچین هستند و به احتمال زیاد این پروژه بتواند در آینده بهتر عمل کند. به بیان ساده، اگر این ارز دیجیتال بتواند نقدینگی زیادی را جذب کند، در آینده رشد خواهد کرد. در غیر این صورت، ممکن است آنطور که باید سودی نداشته باشد. همچنین اگر درباره بلاک چین اطلاعات کافی ندارید می‌توانید مقاله بلاک چین چیست را مطالعه کنید.

در این مقاله از وبسایت بیتمینو به بررسی ارز کت کوین پرداختیم. شما چه نظری درباره این میم کوین زیبا دارید؟ آیا این ارز را ارز دیجیتال مناسبی برای سرمایه گذاری می‌دانید؟ نظرات خود را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

1) آیا کات کوین سرمایه گذاری بلند مدت خوبی است؟

در نظز داشته باشید که بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، یک سرمایه گذاری پرخطر با نوسانات بالاست.  تنها زمانی باید خرید کنید که تحمل ریسک بالایی دارید، در موقعیت مالی قوی هستید و برای اینکه هر پولی را که در آن سرمایه گذاری می‌کنید، از دست بدهید کاملا آماده‌اید.

2) آیا سال 2023 پایان کریپتو است؟

3) چرا در CateCoin سرمایه گذاری کنیم؟

کت کوین یکی از معدود میم کوین‌هایی است که بازده سالانه دو رقمی ارائه می‌دهد. دارندگان کت کوین می‌توانند تا 15 درصد درآمد داشته باشند. Dogecoin، Shiba Inu، و دیگر دارندگان میم سکه از چنین بازدهی برخوردار نیستند. این نوع درآمد غیرفعال به طور قطع خریدهای سازمانی بیشتری را به خود جلب می کند.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه