اخبار ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام و احراز هویت در بروکر اپوفایننس Opofinance

احراز هویت، فرآیندی است که با هدف حفاظت از امنیت و اطلاعات شخصی شما در زمینه معاملات مالی انجام می‌شود. بنابراین به‌عنوان یکی از موارد حیاتی در فرآیند معاملات، بروکر اپوفایننس به آن توجه ویژه‌ای دارد. با احراز هویت، می‌توانید از حساب خود برداشت کنید و به‌طور کلی دسترسی بیشتری به امکانات بروکر داشته باشید. احراز هویت در بروکر اپوفایننس کار ساده‌ای است، اما باید درست انجام شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه احراز هویت در بروکر اپوفایننس را شرح دهیم.

اگر برای شروع معامله در بازارهای مالی آماده هستید و می‌خواهید با استفاده از یک حساب تائیدشده و مطمئن، به فعالیت خود ادامه دهید، اپوفایننس مشتاق دیدار شماست! بیائید شروع کنیم…

چه مدارکی برای ثبت‌نام نیاز است؟

بروکر اپوفایننس به شما این امکان را می‌دهد که تنها با ارائه ایمیل، مراحل ثبت‌نام را آغاز کنید. این به این معناست که نیازی به ارائه اطلاعات مالی و تکمیلی در مرحله اول ثبت‌نام ندارید. در این فرآیند ساده، با ارائه ایمیل، نام و نام خانوادگی می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. این رویکرد، امکان یک ثبت‌نام سریع و بدون پیچیدگی را به شما می‌دهد تا بتوانید بلافاصله به دنیای معاملات مالی وارد شوید.

آموزش ثبت‌نام در بروکر اپوفایننس

با ثبت‌نام در بروکر اپوفایننس، به جمع معامله‌گران حرفه‌ای بپیوندید! اپوفایننس با ارائه پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته و امکانات تحلیلی متنوع، مسیری هموارتر برای شکار فرصت‌های مالی جذاب، محیا کرده است. ثبت‌نام در بروکر اپوفایننس، اولین گام برای ورود به این بازار سودآور است. قبل از تکمیل فرآیند احراز هویت، باید ابتدا در بروکر اپوفایننس ثبت‌نام کنید.

در ابتدا به آدرس https://www.opofinance.com/fa مراجعه کنید و گزینه ایجاد حساب را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی جدید، فیلدهای مختلفی برای دریافت اطلاعات شما تعبیه شده‌اند. مطابق با تصویر زیر، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، کشور محل سکونت، آدرس ایمیل و کلمه‌ی عبور. در نهایت، تیک گزینه پذیرفتن قوانین و مقررات اپوفایننس را بزنید و بر روی Create Account کلیک کنید.

برای تکمیل مراحل ثبت‌نام، یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود. لطفا به ایمیل خود وارد شوید و در صورتی که ایمیل در صندوق دریافت (inbox) قرار نگرفته بود، بخش اسپم (spam) را نیز بررسی فرمایید.

در آخرین مرحله، کد را وارد کنید و روی دکمه Confirm کلیک فرمایید.

بعد از تایید، به صفحه‌ی زیر منتقل می‌شوید و پیام موفقیت نمایش داده خواهد شد.

اکنون می‌توانید به پنل کاربری خود وارد شوید. برای این کار، ایمیل و کلمه‌ی عبور خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه “Login” کلیک نمایید.

زمانی که برای نخستین بار به حساب کاربری خود وارد می‌شوید، به صفحه‌ای جدید منتقل خواهید شد. در ابتدا در بخش پذیرفتن اسناد جدید، تمامی گزینه‌ها را علامت‌گذاری کنید و سپس بر روی گزینه “Submit” کلیک نمایید.

ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد. در حال حاضر می‌توانید حساب‌های معاملاتی خود را ایجاد کنید، سرمایه خود را واریز نمایید و در دنیای بازارهای مالی به فعالیت بپردازید.

برای ثبت‌نام و شروع ترید در اپوفایننس، به احراز هویت نیاز نیست و بلافاصله پس از ثبت‌نام، می‌توانید از بخش واریز (Deposit) سرمایه خود را وارد و معامله را آغاز کنید. اما برای برداشت وجه و شرکت در طرح‌های تشویقی و استفاده از دیگر امکانات، باید فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید.

آموزش احراز هویت

احراز هویت در بروکر اپوفایننس، به‌منظور حفظ امنیت معاملات و داده‌های شخصی شما انجام می‌شود. این فرآیند به کمک تایید هویت و شناسایی دقیق شما، موجب می‌شود تا معاملات شما در محیطی امن و مطمئن انجام شود. پس از انجام احراز هویت، شما به‌عنوان یک کاربر واقعی و معتبر تشخیص داده می‌شوید و به امکانات بیشتری در بروکر اپوفایننس دسترسی خواهید داشت.

به‌علاوه، بعد از انجام موفقیت‌آمیز احراز هویت و تایید آن، شما می‌توانید موجودی حساب معاملاتی خود را از بروکر اپوفایننس، به حساب‌های دیگر خود انتقال دهید. این فرصت به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی سودهای خود را برداشت کنید. همچنین، با انجام احراز هویت در اپوفایننس، شما به‌عنوان واجد شرایط در برنامه‌ها و طرح‌های تشویقی اپوفایننس شناخته می‌شوید.

جهت آغاز فرآیند احراز هویت، ابتدا به حساب معاملاتی خود در اپوفایننس وارد شوید. از بخش پروفایل (Profile)، بر روی گزینه احراز هویت (Verification) کلیک نمایید. در این بخش، اگر شما در آمریکا ساکن نیستید، تیک گزینه سایر (Other) و پذیرفتن قوانین را بزنید و سپس بر روی دکمه “Next” کلیک کنید.

در این مرحله، شما باید شماره تلفن خود را تایید نمایید. برای این کار، لطفا بر روی گزینه ارسال کد تائید (SEND VERIFICATION CODE) کلیک نمایید.

لطفا چند لحظه منتظر بمانید و سپس کدی که به تلفن همراه شما ارسال شده است را وارد نمایید.

شماره تلفن شما به‌طور خودکار تایید خواهد شد. لطفا بر روی گزینه “Next” کلیک نمایید.

در مرحله بعد به مبحث مدرک شناسایی (IDENTITY DOCUMENT) خواهیم پرداخت. در این بخش، کشور محل اقامت خود را انتخاب کنید و سپس نوع مدرک هویتی را از بین گزینه‌های پاسپورت، گواهینامه رانندگی، کارت ملی یا مدارک اقامتی انتخاب کنید. ما در اینجا کارت ملی (ID card) را انتخاب کرده‌ایم. سپس در بخش “Upload the front of your document”، تصویر روی مدرک شناسایی خود را بارگذاری کنید و در بخش “Upload the back of your document”، تصویر پشت مدرک را آپلود نمایید.

پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز، لطفا بر روی دکمه “Next” کلیک نمایید.

در مرحله بعدی که مرتبط با عکس سلفی (Selfie) است، باید از طریق وبکم لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود، عکس صورت خود را اسکن کنید. برای این کار، به آرامی صورت خود را به شکل دورانی بچرخانید تا چهره شما به‌طور کامل اسکن شود. در صورتی که وبکم ندارید یا وبکم شما خراب است یا به هر دلیلی نمی‌توانید این فرآیند را انجام دهید، می‌توانید بر روی گزینه ادامه در تلفن (or continue on a phone) کلیک کنید و این فرآیند را در گوشی موبایل خود تکمیل کنید.

در بخش بعدی، باید مدارک اقامتی خود را وارد نمایید. برای این کار می‌توانید از سند خانه، سند خودرو، اجاره‌نامه و یا روش‌های دیگر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این مدرک باید شامل آدرس و به نام شما یا والدین شما باشد.

لطفا کشور، شهر، آدرس و جزئیات مربوط به مدرک اقامتی خود را وارد نمایید و در بخش آپلود مدرک (upload the document)، آن را بارگذاری کنید. در پایان، بر روی دکمه “Next” کلیک نمایید.

در صفحه جدید، لطفا مجددا بر روی گزینه “Next” کلیک نمایید.

تا تایید مدارک هویتی شما انجام شود، کمی زمان خواهد برد. اگر همه موارد به‌درستی تطابق داشته باشند، به زودی حساب شما تایید خواهد شد و می‌توانید از تمامی امکانات بروکر اپوفایننس بهره‌مند شوید.

اگر در فرآیند احراز هویت با هرگونه مشکل یا ابهامی مواجه شدید، می‌توانید از طریق چت زنده با کارشناسان اپوفایننس ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. تیم پشتیبانی اپوفایننس به‌سرعت شما را راهنمایی خواهد کرد. همچنین اگر نیاز به آموزش های ثبت نام در بروکر های دیگر را داشتید اینجا کلیک کنید.

در نهایت برای ورودی مطمئن به بازارهای مالی و استفاده از ابزارهای پیشرفته و امکانات حرفه‌ای، همین الان به اپوفایننس سر بزنید و با ثبت‌نام و تکمیل فرآیند احراز هویت، فرصت‌های بازارهای مالی را شکار کنید و سهم خود را از بازار بگیرید!

 

نوشته های مشابه